خدایا سلام


خدایا سلام

اول شکرت

بعدش تا اخرش شرمندتم

خودت بهتر از همه میدونی*حیف نیست که تو خدای منی و من اینقدر در حق تو وخودم نامردی میکنم

خدایا خودت میدونی بعضی وقتها(همیشه)دلم میگیره ودنبال سنگ صبورم

ولی خدا کنه که هیچ وقت پیدا نکنم

اخه فقط تویی که وقتی هیشکی منو نمیفهمه منو بهتر از خودم میفهمی و هی نمیذاری خودم رو نابود کنم

خدایا حالا که تو همیشه با منی و هوامو داری وضعم اینه!!!!!!

وای به حال اینکه با این گندهای من تو هوامو نداشتی.......

اونایی که تو رو حس نمیکنن واقعا چطور مشکلهاشون رو تحمل میکنن

خدایا

خداییش انصاف نیست که وجودی مثل تو باشه من اونو نپرستم

خدایا...

کمکم کن فقط برای تو زندگی کنم

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد

خدایا خیلی میخوامت وخیلی شرمندتم

واسه همه چی....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد